V Google AdWords platí jednoduché pravidlo, ktoré platí všade tam, kde je dôležitý výkon: "Čo nemeriame, to nedokážeme zlepšiť." V mojích začiatkoch ma meranie a reporting skôr obťažovali. Chcel som predsa robiť kvalitné kampane a nie tabuľky. Avšak, s pribúdaním náročných kampaní som zistil, že len dobrý úmysel pre kvalitný AdWords nestačí. Uvedomil som si, že dobré meranie je tá správna páka, ako dosiahnuť vyššiu AdWords efektivitu a vyšší výkon. AdWords Performance tabuľku a dôležité poznámky nájdete v tomto článku. #PPCšpecialisti #AdWords #Tabuľka
0 Comments
Ak ste PPC špecialista s viacročnými skúsenosťami, pravdepodobne ste už zažili mnohé scenáre.
Napríklad ako sú začiatky a sólo dráha, kedy sa môžte celé dni venovať jednému, niekedy jedinému, PPC klientovi. Môžte veľa experimentovať, vylepšovať a objavovať. Potom krok ďalej v PPC agentúre, kde je klientov viacej a správa reklamy musí byť efektívnejšia. Až po stav, keď je v agentúre klientov naozaj veľmi veľa a vám zostáva len klikať, nastavovať, voliť isté riešenia a dookola opakovať rovnaký PPC kolotoč. Ako si teda udržať výborné PPC výsledky za akýchkoľvek podmienok? #PPCšpecialisti #SprávaPPC
Pre klientov PPC agentúr býva náročné sledovať, aké výsledky dosahuje ich PPC reklama. Avšak PPC reklama tvorí značnú časť rozpočtu firmy a zväčša aj značnú časť príjmov. Preto, čo sa deje v PPC reklame, je veľmi dôležité. Pre všetkých zaneprázdnených klientov PPC agentúr som pripravil jednoduchú tabuľku, ako ustriehnete výsledky reklamy. #PPCklienti #ZiskovosťPPC #Tabuľka
|
Autor: Ľubomír VargaGoogle Ads |